fannyclara

Alla inlägg under november 2012

Av Fanny Clara Pehrson liden - 29 november 2012 15:19


Många pussar från eran Fanny   

Av Fanny Clara Pehrson liden - 25 november 2012 15:21

Heej

Nu kokar knäcken och smörkola på spisen , och sart så ska vi hälla i mandlar i knäcken . Jag kom att tänka på att det sart är jul . Jag vet inte om jag lägtar eller inte . Det var ganska så läge sedan jag bloggade , men nu hade jag lite tid över för u vätar jag på att knäcken och smörkolan  ska koka upp . Me nu har det gjort det , jag måste gå nu .


Många pussar från eran Fanny   

Av Fanny Clara Pehrson liden - 19 november 2012 16:02


Många pussar från eran Fanny    

Av Fanny Clara Pehrson liden - 17 november 2012 18:12


Många pussar från eran Fanny   

Av Fanny Clara Pehrson liden - 17 november 2012 11:40


God morgon på er . Eller god förmiddag då . Idag har jag inga speciella planer . MEN . Nu har jag fått tandstälningt . men det är bara en gummisnodd där bak .  Men det gör ont när jag tuggar och sväljer . Det är någon taggig grej . Men då tänker jag såhär . Undra hur det känns att ha rells . Dubbelt så ont . Amanda och jag ( min syster ) Kanske ska gå ner på staden . Men det är inte säkert . Vi får se . Jag vet inte vad jag ska blogga om .. .. Komentera vad vi ska blogga om eller vad vi ska göra för några videos . Snälla . Det skulle vara fett snällt .

Jag har inte gjort mig iordning mig än . Men det måste jag göra nu . Snart . Sen . Nee snart .


Vi ses


 


Många pussar frånj eran Fanny   



Av Fanny Clara Pehrson liden - 15 november 2012 15:31

  Heeeej 

Idag mådde jag inte så bra   .. Men jag behövde gå till tandläkaren iallafall . Jag satte din en gummisnodd där bak på tänderna .

Det skaver bara lite på tungan . Men annars är det okej . Jag var jättetrött när vi cyklade ner till staden . Men det fick jag tåla : D

Vi hade glömmt en tid i veckan tidigare . Haha .

Meen idag har jag ju bara gjort det och suttit vid datorn .


Jag har inte så mycket mera att säga  . .


Men nu komemr Dagens vill ha


     


Denhära tårtan vill jag också ha


  


Många pussar från eran Fanny   


Av Fanny Clara Pehrson liden - 14 november 2012 10:48

Här kommer lite fina kommentarer


   


Och denhär kommentaren är bra för er att vet också ..


Ni vet ju att jag la ut sånnahär "Then you see it " bilder  .



 



Japp då vet ni det .


Många pussar från eran Fanny   

Av Fanny Clara Pehrson liden - 14 november 2012 10:29

 Heej

Idag mår jag inte så bra .. Jag har ont i halsen och ont i huvudet .

Men idag skulle jag egentligen följa med mamma och strellisera (stav)

mina katter , för att mamma tycker att jag tar så bra hand om katterna . Men som ni kanske vet heter mina katter Socker och Messa . Och mamma ville att katterna skulle få barn först innan dom strelliserades . Hon sa att det kunde vara risk för T.ex canser på katterna .. .. Men jag vet inte .


Idag har jag bara suttit vid datorn typ . Jag vill inte hoppa och skutta : D Haha .


Som sagt Clara och jag blir jätteglad om vi får några fina kommentarer som vi har fått tidigare . T.ex domhär :


Eller när jag har tagit kort så lägger jag bara ut dom kommentarerna 


Många pussar från eran Fanny        

Presentation


Fanny Clara

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards