fannyclara

Alla inlägg under september 2012

Av Fanny Clara Pehrson liden - 27 september 2012 16:20

hej bloggen!!! sorry för att jag inte har bloggat  

jag vet inte varför jag inte har jort det

men i dag har jag gott i skolan  

och nu ska jag prata med min kompis på skype  

hihi  

men i  morgon ska jag gå i skolan också!  

men i kväll ska jag titta på kokarnas kamp!!!

 

jag vill ha utmaningar!!!

 

snälla

dagens smile    

 

kramisar från eran Clara    

 


 

 

Av Fanny Clara Pehrson liden - 23 september 2012 14:33

Hejsan på er! !

Fannz här!   

Nu bloggar jag!  Idag har jag inte gjort ett skit typ. Jag har bara kört Singstar. Men i Claras och min video så var det: Vad skulle ni döpa era barn till! Jag har kommit på tjejnamnet! Holly! Namnet Holly! Det är så fint tycker jag. Men ifl. Jag har inte så mycket mera att skriva nu men. Hej då ! !


Många pussar från eran Fannz ! !   


 

Av Fanny Clara Pehrson liden - 23 september 2012 14:21


Många pussar från eran Fanny    Kram   kram från eran Clara  

Av Fanny Clara Pehrson liden - 22 september 2012 10:03

Hej alla 7-sovare ;DD

Fannz här!   

God morgon alla! Här sitter jag och äter en macka. Mums mums!  

Jag vaknade kanske kl.08.30 typ. För några är det tidigt och några tycker väll att det är sent och några tycker ju att det är lagom lixom. 

Idag kanske jag och Clara ska göra någonting.


Men jag tänkte lägga upp bilder som ni ska se och fundera om ni kan hitta felet på dom. Här kommer dem! :






 






 







   


Nu kommer svaren :


1.Vattnet blir till en figur :D


2.Fröna bildar en bebis :D


3. En utav bönorna är en gubbe :D


4. Trädet bildar ett hjärta. (det står ett kärlekspar nedanför) :D :D


Det var allt!


Många pussar från eran Fannz   (Jag har fått ett nytt smeknamn: Fannz)
 

:)

Av Fanny Clara Pehrson liden - 21 september 2012 23:04

  Tjenare på er!

Fanny här!!  

Friday, Friday ! !

Idag har jag typ mest suttit vid datorn. Hehe. Fun. Orka. Lol. Hehe. Nee då!   Men det har varit en sånhär tröttdag typ :DD Men när syrran kom hem så gick vi ut på en promenix.    Och sedan åt vi mat. Pommes, fläskkarré, Vitlöksås och grönsaker. Mumma!    Det var Gotti Gotti! ;DD ;DD 


Om fyra dagar så ska jag spela piano för första gången!    Ni fattar inte hur glad jag äre!! !! Nu vill jag gå och lägga mig. Men vi vill jättegärna att ni ska ställa frågor till oss!! !! Det skulle vara jätte jätte super super kulii kulii! Men god natt alla läsare!   


Många pussar från eran Fanny!   

Av Fanny Clara Pehrson liden - 21 september 2012 16:40


Många Pussar från eran Fanny! Kram kram från eran Clara!

Av Fanny Clara Pehrson liden - 18 september 2012 14:55

Hej alla!! ;DD

Fanny här!

Äntligen skriver jag! Men indag har jag varit i skolan. Det var faktist en ganska rolig dag. (I skillnad med dom andra) Det kom typ en man som skulle lära oss chack och så fick man ju spela. Jag spelade men Ludvig min sysling/syssling! Han puttade ut min kung så jag förlorade D;; Men sedan så fick vi rast ocg sedan så fick vi skrive berättelser!! Mitt bästa ämne i skolan ever! ;DD Så när våran fröken sa att vi skulle ha det så sken jag upp som solen och lämnade fötterna från jorden.. Men jag kom ju tillbaka igen ;P Men jag skriver om en flicka som heter Sanna. Hon går i 6:an och när hon går till skolan en dag så känner hon någonting som håller i henne. Hon får jätteont och lägger sig på marken. Hon ser en kvinna..... Jag ska nog inte berätta mera :DD Men ifl...... Vi åt mat och rast. Sedan så hade vi matte. Blää! Jag hatar matte! Men sedan så fick vi fortsätta på våra sagor! Yes!!!!! Men sedan så var skoldagen slut!


Clara och jag har fått 2 önskade grejjor! 1. Filma in när jag äter kanel.. ;ss 2. Drömkille.


Jag kan säga min drömkille..

1.snäll och omtänksam.

2.Han måste se iallafall ganska bra ut.

3.Han måste ha humor.

Det finns säker flera saker som jag inte kan komma på nu !!


Men det var väll allt!

Många pussar från eran Fanny   


  H e h e  ! ! ; D

Av Fanny Clara Pehrson liden - 15 september 2012 16:36

 Hej alla!

Fanny här!   

Sry sry sry sry!!!!!!Jag har typ inte blöggat på 1000 år.. Känns det som   Jag har slutat med en sak.. Jag har tyvär slutat med 20-dagarna  Jag vet inte varför men.. Det liksom.. Jag vet inte.. Men nu får ni ge utmaningar till både mig och Clara! Ok?   Det ska ju bli kul! ;) Men ifl.. Igårkväll så var jag på pyjamasparty! Det var jättekul. Vi hade 5-kamp i två lag (y) Och så körde vi röda vita rosen (y) Och tipspromenad (y) Vi åt pizza, Mumms! Och chockladbollar ,kärleksmums, glass, marenger (stavning?), bål och saft! Mumma! Sedan så körde vi maffia    Neeråå men det var kul! Och idag så skulle Mamma jag och Syrran åka ner på staden men jag fick typ jätteont i magen så att jag fick åka hem igen :D Men nu mår jag bra   Ge utmaningar till oss!


Många pussar från eran Fanny   '


Bjuder på bilden ;D


 

Presentation


Fanny Clara

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards